page call centra intro image

SEVIO CALL CENTRUM

  • Manuální, prediktivní dialer nebo HelpDesk
  • Přehledná historie
  • Integrace přes API (Pipedrive, Foxentry, váš systém...)
  • Import/export kontaktů (Excel, csv...)
  • Jazykové mutace - CZ, SK, EN
  • Zákaznická péče

KOMU JE URČENO?

Pro všechny kdo:

  • Zpracovávají desítky hovorů denně
  • chtějí zefektivnit firemní procesy a zvýšit její zisky
  • vedou si databázi zákazníků, potřebují pracovat s historií komunikace a vyhodnocovat její obsah

JAKÉ MÁ VARIANTY?

Příchozí call centrum – HelpDesk

Nabízí veškeré nástroje pro řízení hovorů se zákazníky, jejich kategorizace s poznámkami a sledování historie komunikace.

Odchozí call centrum

Lze využít manuální nebo inteligentní prediktivní dialer s kampaněmi a call scripty.

Hlavní funkce call centra

Operátorská konzole

Přihlašování do front call centra, automatické otevření editoru textových poznámek k právě probíhajícímu hovoru, chat s operátory, přebírání a přepojování hovorů. Tenký i tlustý klient.

Manuální dialer

O přidělení kontaktu si operátor požádá, telefon se vytáčí kliknutím na ikonu. Formulář kontaktu obsahuje kontaktní údaje, poznámky, kategorizaci kontaktu, call script, otázky a odpovědi, historii volání, SMS a další.

Prediktivní dialer

Dialer předtáčí a přiděluje operátorům kontakty, které jsou již na lince. Automaticky otevře kartu kontaktu v kampani, nebo pořádá o otevření karty kontaktu CRM systém třetí strany (pomocí URL nebo API).

Integrace přes API

Přes API lze call centrum ovládat či posílat informace externím systémům. SEVIO je již napojeno například na CRM Pipedrive, Foxentry, ARES a další

Automatické hovory – Anketář

Dialer bez účasti operátorů kontaktuje respondenty, přehraje jim hlasovou nabídku a čeká na odpověď stiskem DTMF. Hovor pak buď zavěsí, přepojí do call centra, zašle informční SMS nebo umožní zanechat hlasovou zprávu.

Pauzy v call centru

Správcem definovatelná přerušení práce v call centru, započítatelná nebo nezapočítatelná do pracovní doby. Operátor přerušuje práci v call centru klinutím na pauzu v operátorské konzoli.

JAKÉ CALL CENTRUM POTŘEBUJI?

Vyberte odpověď dle vašich požadavků

Volají mi zákaznici, o které se pak dále starám

Budu zákazníkům nabízet produkty

Chci, aby operátor si sám řídil volání

Potřebuji efektivní automatické volání (prediktivní dialer)

Dle požadavků je pro vás nejlepší: Help Desk Manual Predictive

Společné vlastnosti pro všechny konfigurace

  • Dashboardy, pokročilé statistiky
  • Čas strávený v call centru a na pauzách
  • Kategorizace a tagování hovorů
  • Operátorská konzole
  • Chat s operátory
  • API
  • Notifikace o dění v call centru
  • Realtime panel – dohled
  • Web rozhraní
  • Práce odkudkoli (home office)
  • Jazykové mutace - CZ, SK, EN

Help Desk

  • Ústředna SEVIO
  • Správa kontaktů (CRM)
  • Objednávky
  • SMS
Cena od: 600 Kč / měsíc

Manual

Stejné jako Help Desk +

  • Call skripty
  • Kampaň dialeru
  • Ústředna SEVIO
  • Správa kontaktů (CRM)
  • Objednávky
  • SMS
Cena od: 600 Kč / měsíc

Predictive

Stejné jako Manual +

  • Automatické vytáčení hovorů
  • Call skripty
  • Kampaň dialeru
  • Ústředna SEVIO
  • Správa kontaktů (CRM)
  • Dotazovací kampaně
  • Virtuální operátor
  • Objednávky
  • SMS
Cena od: 800 Kč / měsíc

ŘEKLI O NÁS

">

Promotion & Sale s.r.o.

Systém SEVIO call centrum využíváme pro intenzivní oslovování zákazníků a splňuje naše požadavky.

Ing. Andrea Sýkorová, Ředitelka společnosti
">

Netbox – SMART Comp. a.s.

Systém SEVIO call centrum využíváme od roku 2011. Byl dodán v požadovaném termínu, splňuje požadavky našeho náročného provozu a dodavatel dále zajišťuje jeho podporu a servis.

Karel Peloušek, Head of B2B and Procurement
1 / 3

Nekupujte zajíce v pytli, vyzkoušejte si ZDARMA náš systém na vlastní kůži.

Vyzkoušet DEMO background image
outer_bg