SEVIO CALL CENTRUM
- Manuální, prediktivní dialer nebo HelpDesk
- Přehledná historie
- Integrace přes API (Pipedrive, Foxentry, váš systém...)
- Import/export kontaktů (Excel, csv...)
- Jazykové mutace - CZ, SK, EN
- Zákaznická péče
KOMU JE URČENO?
Pro všechny kdo:
- Zpracovávají desítky hovorů denně
- chtějí zefektivnit firemní procesy a zvýšit její zisky
- vedou si databázi zákazníků, potřebují pracovat s historií komunikace a vyhodnocovat její obsah
JAKÉ MÁ VARIANTY?
Příchozí call centrum – HelpDesk
Nabízí veškeré nástroje pro řízení hovorů se zákazníky, jejich kategorizace s poznámkami a sledování historie komunikace.
Odchozí call centrum
Lze využít manuální nebo inteligentní prediktivní dialer s kampaněmi a call scripty.
Hlavní funkce call centra
Operátorská konzole
Přihlašování do front call centra, automatické otevření editoru textových poznámek k právě probíhajícímu hovoru, chat s operátory, přebírání a přepojování hovorů. Tenký i tlustý klient.
Manuální dialer
O přidělení kontaktu si operátor požádá, telefon se vytáčí kliknutím na ikonu. Formulář kontaktu obsahuje kontaktní údaje, poznámky, kategorizaci kontaktu, call script, otázky a odpovědi, historii volání, SMS a další.
Prediktivní dialer
Dialer předtáčí a přiděluje operátorům kontakty, které jsou již na lince. Automaticky otevře kartu kontaktu v kampani, nebo pořádá o otevření karty kontaktu CRM systém třetí strany (pomocí URL nebo API).
Integrace přes API
Přes API lze call centrum ovládat či posílat informace externím systémům. SEVIO je již napojeno například na CRM Pipedrive, Foxentry, ARES a další
Automatické hovory – Anketář
Dialer bez účasti operátorů kontaktuje respondenty, přehraje jim hlasovou nabídku a čeká na odpověď stiskem DTMF. Hovor pak buď zavěsí, přepojí do call centra, zašle informční SMS nebo umožní zanechat hlasovou zprávu.
Pauzy v call centru
Správcem definovatelná přerušení práce v call centru, započítatelná nebo nezapočítatelná do pracovní doby. Operátor přerušuje práci v call centru klinutím na pauzu v operátorské konzoli.
JAKÉ CALL CENTRUM POTŘEBUJI?
Vyberte odpověď dle vašich požadavků
Volají mi zákaznici, o které se pak dále starám
Budu zákazníkům nabízet produkty
Chci, aby operátor si sám řídil volání
Potřebuji efektivní automatické volání (prediktivní dialer)
Společné vlastnosti pro všechny konfigurace
- Dashboardy, pokročilé statistiky
- Čas strávený v call centru a na pauzách
- Kategorizace a tagování hovorů
- Operátorská konzole
- Chat s operátory
- API
- Notifikace o dění v call centru
- Realtime panel – dohled
- Web rozhraní
- Práce odkudkoli (home office)
- Jazykové mutace - CZ, SK, EN
Help Desk
- Ústředna SEVIO
- Správa kontaktů (CRM)
- Objednávky
- SMS
Manual
Stejné jako Help Desk +
- Call skripty
- Kampaň dialeru
- Ústředna SEVIO
- Správa kontaktů (CRM)
- Objednávky
- SMS
Predictive
Stejné jako Manual +
- Automatické vytáčení hovorů
- Call skripty
- Kampaň dialeru
- Ústředna SEVIO
- Správa kontaktů (CRM)
- Dotazovací kampaně
- Virtuální operátor
- Objednávky
- SMS
ŘEKLI O NÁS
Nekupujte zajíce v pytli, vyzkoušejte si ZDARMA náš systém na vlastní kůži.
Vyzkoušet DEMO